Lisa Public TV oma sõbraks Facebookis
PublicTV kingitus ootab sind!
23.11.2016
Jõulud on andmise aeg. Sel aastal tahame ka meie Sulle midagi anda. Lihtsalt niisama!

Kui tellid detsembriks PublicTV eetriaega vähemalt 2 nädalat, saad samas mahus eetriaega jaanuaris TASUTA.

Anna endale aasta alguses hingetõmbe aega. Las meie hoolitseme Sinu ettevõtte turundamise eest!

Soovime Sulle rahulikku saabuvat jõuluaega!

• Kingituse saamiseks vormista tellimus aadressil kampaania@publictv.ee enne 30.11.2016Loe edasi
Ühistranspordi populaarsus kasvab
15.03.2016
Tallinlaste rahulolu ühistranspordiga on alates 2010. aastast jõudsalt kasvanud ning 2015. aastal pälvis see AS Turu-uuringud poolt korraldatud ühistranspordi kasutajate rahuloluhinnangus 4,13 punkti viiest võimalikust.

Turu-uuringute AS on ühistranspordi kasutajate hoiakuid uurinud juba 1999. aastast. Sõitjate rahulolu on viimased viis aastat näidanud pidevat kasvu. Kui 2010. aastal oli...Loe edasi
Tõsta müüki PublicTV ja Cherry starterpaketiga
19.01.2016
Jõuludega kaasnev ostumöll on selleks korraks möödas. Aasta alguses tuleb finantsolukorra taastamise nimel paljudel “rihma pingutada”. Ettevõtted ei saa madalhooajal personalikulusid vähendada, rendimakseid edasi lükata või müügipinnal kütet välja lülitada.
 
Panime cherry.ee meeskonnaga pead kokku ning mõtlesime, kas ja kuidas saaksime teie ettevõtet aasta alguses...Loe edasi
Ole terve koos PublicTV-ga!
16.09.2015
Ela tervislikult, sõida ühistranspordiga ja tee sporti!
 
Just nii peaksime kõik iga päev mõtlema ja ennast suunama. Et oleks lihtsam alustada, kingib PublicTV kampaaniaperioodil tellijatele 3- kuulise spordiklubi pääsme. Seda vaid neile, kes tellivad eetriaega Tallinna, Pärnu ja Narva PublicTV ekraanidele hiljemalt 31.10. Kampaaniatingimuste kohta täpsemalt uuri oma lemmik...Loe edasi
PublicTV uus müügijuht Margit Elts!
16.09.2015
Sa vaatad teda, ja natuke rõõmsam hakkab. Ta tuleb tuppa ja veidi nagu valgemaks läheb. Tema olek innustab, tema hääl paneb pead tõstma. Mööda temast vaadata ei õnnestu. Ta on kohal, ta on olemas, ta on meie uus müügijuht! Daamid ja härrad, lubage tutvustada - Margit Elts.
 
Margit on omandanud Akadeemias Nord turunduse ja reklaami eriala ning töötanud reklaami- ning...Loe edasi
Käisime sõpradega merel!
15.09.2015
Kiired ajad soosivad järjest enam telefoni- ja veebisuhtlust. Suurt osa oma mitmesajast Facebooki sõbrast ei ole me näinud kas mitte kunagi, või siis nägime aastaid tagasi. Sama on klientidega. Meie oleme seda meelt, et sõpradega tuleb ikka kokku saada. Terekätt anda, silma vaadata ja küsida: „Kuidas sul tegelikult läheb?“ Just sellepärast kutsusime me enda head kliendid (kellest...Loe edasi
PublicTV saadab oma kliendid Rootsi kruiisile
30.04.2015
Tellides PublicTV-s vähemalt 2 nädalase reklaamikampaania, saadame Sind koos sõpradega Rootsi kruiisile!
- Kampaanias osalevad kõik kliendid, kes tellivad ajavahemikus 30.04-24.06.2015 vähemalt
2 nädalat PublicTV Premium (või standard ja Premium) paketi.
- Voucher sisaldab Rootsi kruiisi kuni neljale inimesele ja kehtib reisimiseks ajavahemikus
01.09-29.12.2015.

Küsi lisa:...Loe edasi
PublicTV korraldas seminari "Talendid tööle"
30.03.2015
Uute töötajate värbamine õnnestub paremini ettevõtetel, kelle on hea maine nii tööandjana kui ka oma igapäevategevuses. Seega tuleb heade töötajate leidmiseks osata end eelkõige hästi turundada, selgus 19. märtsil Tallinna Botaanikaaias PublicTV korraldatud seminaril „Talendid tööle“.  Loe edasi
Delfi uudised PublicTV ekraanidel
24.03.2015
PublicTV alustas aasta alguses oma ekraanide kujunduse ja sisu muutmisega. „PublicTV on  ekraanidega juba 3 aastat turul olnud ja oli aeg ekraanide kujundust kaasajastada“ sõnas ettevõtte tegevjuht Teet Rehepapp. Loe edasi
Uued talendid video- ja reklaamimaastikul!
24.03.2015
Üle kolme kuu kestnud videokonkurss „Minu paroodiareklaam“ on selleks korraks läbi saanud ja uued talendid prožektori valguses lavalaudadel säranud.Loe edasi
Videokonkursi rahvahääletus
10.03.2015
Tähelepanu, valmis olla, hääletama!
Kuulutame tänasest videokonkursi „Minu paroodiareklaam“ rahvahääletuse alanuks! 
Oma lemmikud saad valida 66 võistlustöö hulgast. Arvesse lähevad vaid videokonkursi kampaanialehel antud hääled, vaata kampaanialehte SIIT:Loe edasi
PublicTV korraldab seminari "Talendid tööle!"
09.02.2015
Tänasel tööturul, kus inimene on liikuv ja põhiliseks suhtlusvahendiks on erinevad sotsiaalvõrgustikud, on talendikat töötajat üha raskem püüda. Me elame infoajastul, kus kogu maailm toitub uuendustest ja tavapärased lahendused personali otsingutel ei pruugi anda oodatud tulemust.
Meil on sulle pakkuda lahendus, mis on teistsugune ja erinev. Loe edasi
Sõbrapäev meeldejäävaks!
28.01.2015
Tee sõbrale või kallimale meeldejääv sõbrapäeva kingitus ja tervita
teda PublicTV ekraanidel!
Küsi lisa: 6 827 989 või info@publictv.eeLoe edasi
Talendid kapist välja!
16.01.2015
Nii mõnigi režissöör on Poola superpesupulbrit reklaamides hulluks läinud. Juuresolevast klipist on näha, et üks pani jälle ameti maha. Tulge ja näidake, milline üks lahe reklaam olema peaks. Kaamerad kabuurist välja ja TULD!

Vaata konkursi lehte siit:Loe edasi
Kuidas teha meeldejäävat paroodiareklaami?
07.01.2015
Esimesed tööd videokonkursile "Minu paroodiareklaam 2014" on laekunud, kuid veel on 46 päeva aega, et oma ideed videoks vormistada! Kuidas teha meeldejäävat paroodiareklaami?
Konkursi žürii liige Heiti Kender annab nõu:

Loe edasi
Head uut aastat!
05.01.2015
Vaata PublicTV uue aasta tervitust siitLoe edasi
Võida reis soojale maale!
18.12.2014
Reisikorraldaja.ee ja PublicTV saadavad ühe õnneliku koos kaaslasega soojale vahemere rannikule puhkama. 
Mängus osalemiseks saada 1-eurone SMS märgusõnaga REIS lühinumbrile 13555
Reisimängu tingimused leiad SIIT
Finaalikoht loositakse välja 20.jaanuaril.
 Loe edasi
Uuenduslik värbamisturundus
11.12.2014
Andekate loomeinimeste ja tublide töötajate leidmine pole kunagi väga lihtne olnud. Ühistranspordi digitaalne info-, meelelahutus- ja reklaamikanal PublicTV kasutab juba mitmendat aastat personaliotsingul põnevat ja unikaalset värbamisturunduse lahendust – leida uusi talente läbi videokonkursi „Minu Paroodiareklaam“.Loe edasi
Tähelepanu, valmis olla, võte!
01.12.2014

Videokonkurss “Minu paroodiareklaam” stardib taas. Kolmandat korda toimuv konkurss on aasta-aastalt kasvanud ja seame ka sel korral endale ambitsioonikad eesmärgid. Loodame aktiivset osavõttu, rõõmu filmitegijatele ja klippide vaatajatele. 
Tšeki konkursi infot ja vaata SIIALoe edasi
Aitame aidata!
17.11.2014
Tänapäeva kiires elutempos võiksime hetkeks võtta aja maha ja märgata  abivajajaid enda ümber. Võimalusi, kuidas ja keda aidata on erinevaid. PublicTV toetab ja kutsub ka Teid toetama Toidupanga tegemisi. 
Eestis elab täna enam kui 200 000 inimest, kellel on raskusi endale igapäevase toidu tagamisega. Samal ajal jääb iganädalaselt kauplustes, tootmisettevõtetes ja...Loe edasi
Selle aasta vaadatuim jõulureklaam
10.11.2014
John Lewise jõulureklaamid 2010-2014 näitavad üha selgemini, et loojutustus ja erinevate platvormide kasutamine selleks, on reklaamimaailmas oluline trend.

Eelmine nädal avaldas UK kaubamaja John Lewis 1,2 miljonit EURi maksma läinud jõulureklaami, mis on tänaseks kogunud juba üle 10 miljoni vaatamise. Reklaam poisist ja tema pingviinist viib video lõpus “continue the story”...Loe edasi
PublicTV: Eesti reklaamitarbija on väga nõudlik
24.10.2014
Eesti tarbijad on reklaamide osas väga nõudlikud ega jäta oma arvamust enda teada, tõdeb ühistranspordi digitaalse info-, meelelahutus- ja reklaamikanali PublicTV värske tegevjuht Teet Rehepapp.
Pikaajalist töökogemust erinevates meediaagentuurides omav Teet Rehepapp nendib, et reklaamitarbijate nõudlikkus kasvab aasta-aastalt ning aktiivset tagasisidet antakse nii trüki-, tele-, väli-...Loe edasi
PublicTV sügisesed uudised
15.10.2014
Ilmselt on enamus inimesi, kes ühistransporti kasutavad, seal märganud PublicTV ekraane. Oleme tänaseks Tallinnas, Harjumaal, Pärnus ja kohe ka Narvas katnud 200 ühistransporti ekraanidega, mis pakuvad meelelahutust ning sisustavad bussisõidu huvitavalt terve reisi vältel. Ekraanidel lahutavad sõitjate meelt Postimehe uudistevoog, ilmateade, kohalikud teated, tarbijamängud, multifilmid,...Loe edasi
Eristu teistest - brändi meie ekraan ära!
15.10.2014
Uus aeg nõuab uusi lahendusi ja ka meie pole vanasse toppama jäänud, vaid tegutseme pidevalt uuenduste suunas!
Üheks uuenduseks, millega me juba septembrist välja tulime on ekraani brändimine. Ekraani brändimine on kleebisreklaami paigaldamine ekraani ümbritsevale raamile, mis võimaldab Teil end ka väljaspool ekraani püsivalt nähtavaks teha. Lisaks sellele, et me ise usume...Loe edasi
Public TV-l on uus tegevjuht!
09.10.2014
Meil on suur rõõm ja au tutvustada Teile Public TV uut tegevjuhti Teet Rehepappi! 
1. Teet, palun räägi natukene endast ja oma taustast.
Minu tööalane minevik on seotud reklaami- ja meediaagentuuridega. Kokku 22 aastat olen töötanud agentuurides Age Reklaam, DDB, Datum, OMD ning Omnicom.
2. Kuidas sa Public TV- sse...Loe edasi
Las meie töötame sinu eest!
04.06.2014
Kohe-kohe on käes suur suvi ja puhkuste aeg. Et saaksid muretult suve nautida ja töömõtted kõrvale heita, tegeleme sinu reklaamiteemadega suvel meie. Tellides juunis eetriaega, saad juulis samas mahus reklaami TASUTA. Tee tööd juunis, puhka juulis!

Loe edasi
Maikuu maasikas
05.05.2014
PublicTV teeb ikka häid pakkumisi! Seekordne maasikas on nii uutele klientidele kui ka neile, kes ei ole reklaami tellinud viimase kahe aasta jooksul. Tellides kolm nädalat reklaami meie ekraanidel, on reklaamklipi valmistamine tasuta. Vot see on maasikas!


Loe edasi
Töökuulutus filmilindile
23.04.2014
Uued ajad nõuavad reklaamivaldkonnas uutmoodi mõtlemist. Uusi ideid, uusi lahendusi ja -lähenemist. Tänane tarbija on nõudlik ning ei rahuldu enam traditsioonilise foto-tekst formaadiga. Seetõttu muutuvad info- ning reklaamkanalid järjest enam videopildi põhiseks.
Väidetavalt töötab liikuv pilt efektiivsemalt kui staatiline. See on kindlasti üheks põhjuseks, miks videopilt on...Loe edasi
Loomisel on uus pank
21.04.2014
Paljud teavad, et meil on 180 info- ja meelelahutusekraani ühistranspordis üle Eesti! 

Vähesed teavad, et me produtseerime paljud oma reklaamid ise. Nii need, mis jooksevad meie ekraanil kui ka need, mis teles.  

Keera telekal hääl maha. Lase sõbral sõnatult mõnd lugu „rääkida“. Või vaata muusikavideot ilma helita. Mis tunne tekib? Ei tekigi? Tunned, et suur osa...Loe edasi
Miks me näeme 2014.aastal rohkem videoreklaame kui kunagi varem?
03.04.2014
ComScore andmetel (vaata siit) tõusis online videote vaatamine eelmisel aastal 4%, samal ajal kui online videoreklaamide maht kasvas 205%. Turundajad on aru saanud, et kui inimestele meeldib videoid vaadata, siis on see ka hea koht, kus reklaame näidata. 

Eestis on näiteks online meediakanal Delfi väga aktiivselt alustanud Delfi TV projektiga, kus näidatakse erinevaid spordi, poliitika...Loe edasi
Digikanalid kui värbamise töövahend
19.03.2014
Digitaalsed ekraanid on värbamiskanalina järjest enam populaarsust kogumas. Videopilt annab tööpakkumisele emotsiooni ja sisu, mida tavapärane kirjavorm ei suuda. Ka töövahendusportaalides võib järjest sagedamini märgata töökuulutuse juurde üleslaetud pilte ja videoklippe. Tööotsijatele on selliselt illustreeritud tööpakkumised ahvatlevamad ja annavad tunnistust, et ettevõte...Loe edasi
Filmi- ja reklaamimaailma uued tegijad on kohal
19.03.2014
Head asjad saavad otsa kuidagi märkamatult. Detsembris väljakuulutatud paroodiareklaamide konkurss kestis kokku 81 päeva ja kogus Youtubes 69 261 vaatamist. Korraldajad kummardavad kõigi osalejate ees  - nähtud oli vaeva ja tehtud kõvasti tööd. Oli kõrget kvaliteeti, oli häid ideid, oli huumorit ja mõtlemapanevat. Kokku laekus 67 tööd, millest kvalifitseerus 57. Reklaami toodeti...Loe edasi
Rahvahääletus algab
17.02.2014
Konkurss "Minu paroodiareklaam 2014" võistlustööde esitamise tähtaeg on kukkunud. Täname kõiki, kes võtsid vaevaks oma töö meile saata ja võistlusel osaleda. Suur huvi konkursi vastu annab kinnitust arvamusele, et noortele filmihuvilistele on sedalaadi üritusi vaja korraldada ka edaspidi. Meie igatahes mõtleme juba uue konkursi peale. 
 

Nüüd aga - 3, 2, 1,...Loe edasi
Video kui turundusvahed
14.02.2014
Kümmekond aastat tagasi soovisid ettevõtted veebilehti selleks, et olla Internetis. See olevat popp, teised on ka, tuleb ajaga kaasas käia. Oma veebi- ja sisuturunduse strateegiat ehk küsimusele MIKS veebilehte või sotsiaalmeediakanalit on vaja, KUIDAS sellega omale kliente juurde tuua ja MIDA neile pakkuda, ei osatud vastata. Videoturunduses ollakse täna sama kaugel, kui veebimaailmas...Loe edasi
Naistepäevaks valmistume varakult
11.02.2014
Mõista-mõista, mis päev see on: 

See päev on pisut nagu puhkus
ja iga naine selle päeva uhkus.
On palju lilli, palju sära
ja naissoo ümber rõõmsat kära.
 
Hea äriklient! Nagu Sa juba  aru  said,  käib  jutt  märtsikuu  kaheksandast  kuupäevast. Naistepäev on tähistamist väärt. See päev annab hea põhjuse märgata ja tänada nii oma...Loe edasi
Ühistranspordiga sõitjate arv kasvas aastaga 13,8 %
11.02.2014
Tallinna Linnavalitsuse andmetel valideeriti  piletisüsteemi andmetest tulenevalt jaanuaris 2013 Tallinna ühistranspordis 228 591 erinevat kaarti ja 42 099 erinevat ID-piletit, ehk mullu sõitis ühistranspordiga kokku 270 690 sõitjat. 2014. aasta jaanuari kohta näitavad valideerimisandmed, et kasutusel on 307 936 erinevat kaarti mis tähendab, et esialgsete andmete kohaselt on...Loe edasi
Liikuv ekraan on arvestatav reklaami- ja infokanal
03.02.2014
Üha  enam  veedavad inimesed aega väljaspool  kodu ning  see sunnib välimeedia eksperdid pead murdma, mismoodi end reklaamitarbijale nähtavaks muuta. Kui Suurbritannia out-of-home digitaalsete reklaamkandjate osakaal kogu reklaamiturust kasvas 2012. aastal  37.3%, siis sama trendi võib märgata ka Eestis.


2013 aasta oktoobris viis TNS  Emor  läbi...Loe edasi
10 sammu saamaks edukaks ja rikkaks videotootjaks
30.01.2014
See lugu põhineb hiljuti Eestis käinud Philip Bloomi artiklil 10+ steps to becoming mega successful in video production and probably winning many awards whilst becoming super rich!“, mille esimeses punktis ütleb autor, et mingit kümmet õiget sammu ei ole olemas – neid on palju rohkem. Artiklis on mitmed häid mõtteid, mida omapoolsete täienduste ja kommentaaridega annan edasi kõigile neile, kes soovivad videotootjana tegutsedes filmimaailmas edukat tegutseda.Loe edasi
Vaikust! Kaamera! võte!
08.01.2014
Võib ju oodata, et keegi nalja teeks. Aga samahästi võib ka ise nalja teha. Eelmisel aastal korraldas PublicTV naljakate reklaamklippide konkursi. Klippe laekus 80, nalja sai ka.  Lõbus ei olnud mitte ainult konkursi korraldajatel ja vaatajatel, vaid ka klipitegijatel endal. Võitja sai kingiks suuremõõtmelise teleka, lisaboonusena au ja kuulsust.

Et häid humoriste ja „sahtlisse“...Loe edasi
Mis kasu on videokeskkonnast YouTube?
08.01.2014
Seoses detsembris käivitunud, järjekorras teise meie korraldatava lühifilmide konkursiga, hakkasime süvenema Youtube pealkirjaga maailma. Keskkonda, mida veel 10 aastat tagasi ei olnud olemas. Nüüdseks on Youtube meil igapäevaselt kasutuses ja YouTube kui sõna on muutunud sisuliselt sünonüümiks internetivideole. Seega rändaks ajas natuke tagasi ja alustaks algusest.
 

Kui...Loe edasi
Konkurss "Minu paroodiareklaam"
29.12.2013
Attenzione, attenzione! Me teeme seda jälle. Et häid humoriste ja „sahtlisse“ filmivaid videohuvilisi välja meelitada, on teil taaskord võimalus oma ideed klipiks vormida ja sellega filmimaailma vägevatele silma jääda. Käesoleva aasta konkurss kannab nime: „Minu paroodiareklaam“. Konkursile on oodatud KÕIK, kes filmi- ja/või reklaamimaailma vastu vähegi huvi tunnevad! Osale...Loe edasi